Viimeinen ilta

Jäähyväiset ovat kamalia. Mutta onneksi nyt voi  todeta, että seuraavaan kertaan!

Viimeisenä päivänä Ammanissa kävin aamulla kirkossa, jossa olen käynyt kaikki nämä vuodet. Aluksi tuo seurakunta kokoontui pienessä kellarihuoneessa, ja porukan kasvaessa runsaslukuisemmaksi, saimme suuremman salin. Ihmisiä kymmenistä eri maista, hyvin erilaisten taustojen ja tarinoiden kanssa.

Jeremian aikanaan kirjoittama kirje vieraan vallan alla asuville osuu jotenkin tämän seurakunnan kohdalle myös hyvin, sillä usea heistä olisi mieluummin omassa maassaan: "Toimikaa sen kaupungin parhaaksi, johon minä olen teidät siirtänyt. Rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menstys on teidänkin menestyksenne. minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia. Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. "




Ammanin alakaupungin kaduilla kuljettuani menin vielä Elenin kotiin illalliselle. Se perhe on vaan niin ihana.


Heippati rallaa. Toinen kovassa kuumeessa ja toinen muuten vaan sekaisin. Hyvä combo.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lemeran pieni kylä

Sieluun tuulee

Kohtaamisia 2